söndag, oktober 23, 2011

Hökensås utan metspö...

...gick mycket bra!

En härlig avkopplande helg har det varit!
Tina, Mimmi, Micka och jag har haft en skön helg i en liten stuga i Hökensås!
Pratat, druckit gott, pratat, ätit gott, pratat, promenerat o så pratat lite till...

Lite synd var det nog om systeryster Mimmi som fick stå ut med lite "halvdanna" väninnor...
En förkyld, en ännu förkyldare och en med ryggont - lite gnälliga kanske...

Men vi har haft mysigt iaf o nu känner jag mej iaf lite piggare! :)

Mina älskade pojkar har varit här och ätit som alltid på söndagar. Nu är dom borta på Movalla o kollar hockey och kommer snart tillbaks till sin lilla mams!
Härligt!

Tvättar, packar upp och ikväll kryper jag ner i en renbäddad säng som är så skönt!

Nu blir det lite dator / TV medan jag väntar på gossarna!

Gokväll :)

1 kommentar:

  1. Härligt med en bra och trevlig helg.
    Önskar dig en lika trevlig kommande vecka.
    Kram Viola

    SvaraRadera