söndag, oktober 17, 2010

Söndagsmys ;)

Sitter här o myser med en god mugg kaffe. Favvomuggen förresten, en stor hög mugg som jag var med Måns och köpte när han flyttade hemifrån första gången...till Gotland...

Minnen...Gotland var lite magiskt! Saknar det ofta!

Varför har jag den muggen nu då, han bor ju inte hemma längre sonen?! Jo det var visst nån gång han skulle bli hämtad o vara hos oss o så hade han inte druckit ur kaffet så det hängde med i bilen hit...;)

Har ätit en god frukost bestående av tonfiskröra på knäcke och ett glas Proviva Björnbär, kaffe med såklart, gottigottgott!

Ställde mej på vågen i morse (ja det var faktiskt 3 dar sen sist!) och vägde bara 69 kg prick så allt jag tycker jag tryckt i mej var visst inte så farligt iaf!;) Men dom skrapade väl bort nåt hekto också...!

Ska snart ner i tvättstugan en runda men annars blir det riktigt lungt idag! Ska bara göra ingenting hela långa dan, sköööönt!!!

Väntar på att dom älskade sönerna ska komma hem från Stockholm där dom tillbringat helgen med pappa, dom kollade när Djurgården slog HV71 hemma så dom är väl riktigt nöjda nu! (hoppas jag skrev rätt nu min sportfåne (ironiskt) men jag har googlat lite...;)

Ha en skön söndag alla goa människor!

1 kommentar:

  1. Vad skönt det är med såna lata söndagar.

    Du är så duktig med vikten. Och lite choklad måste man kunna unna sig. Det är ju nyttigt!

    Kram

    SvaraRadera