tisdag, oktober 06, 2009

"Pruttmakapären" gjorde succe!


Blir ett kort inlägg ikväll igen...Har varit i Värnamo o kollat synen o beställt nya glasögon, den hade försämrats som jag misstänkte så detta kanske kan hjälpa till att minska min huvudvärk!!! =O)

Har försökt få tag i min lilla vän i Veberöd - Monica - men än så länge har jag bara fått tag i dottern Hedvig o maken Thomas så nu ska hon ringa mej - väntar..........

Idag har vi SKRATTAT på jobbet!!! Pierre hade köpt en liten "pruttdosa" med fjärrstyrning!!! Först trodde jag att han lånat den av sina barn men icke........han hade köpt den till sej själv.......
Otroligt att man aldrig växer ifrån "kiss o bajs" humor!!! Ja - nu kanske några av er fnyser o tycker att detta är jättebarnsligt!!! Då säjer jag bara EN sak - "man är inte riktigt vuxen förrän man vågar vara barnslig" - DET är ett bra ordspråk!!!

VI har iaf haft HUR KUL SOM HELST!!!! Han började med mej eftersom jag anländer först på morronen - jag far upp o undrar vad det kommer ifrån o så kom första (men ABSOLUT inte sista...) hysteriska skrattanfallet!
Sen följde samma behandling på alla som kom till jobbet o det blev ju inte mindre kul av att vi andra visste vad som skulle ske...... =O)
Sen fick denna mojäng vandra runt lite på de olika avdelningarna o till sist så låg den gömd i en låda o "fes" när nån kom in o gick förbi!
Här kan ni se vad jag menar...

Ja nu blir vi antagligen jättegamla på jobbet om ordspråket stämmer - "Ett gott skratt förlänger livet" - och om jag tänker på min lilla mormor som skrattade väldigt mycket och blev nästan 101 år (fattades 4 dagar...:) så kan det nog stämma... =O)

Ha det så gott kära vänner o stor kram på er alla!!!

2 kommentarer:

  1. Kära söta lilla Inna!

    Hade jag varit med hade jag inte haft nån mascara kvar i fejset!
    Sånt tycker jag är hysteriskt roligt..så jag är absolut inte vuxen jag heller... Love it!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det var ett mycket roligt skämt,man önskade att man fick se hela spektaklet...helt rätt inna, visst måste man få vara barnslig eller vem har bestämt vad som just är barnslig...skratta på bara ha ha . ha det susanne H

    SvaraRadera