söndag, augusti 04, 2013

Åh så bra med iPad...

Sitter i soffan hos Fidde o Jenny o funderar på hur fantastiskt det är med dessa iPad???
Hur gör jag om jag vill ha fler internetsidor uppe samtidigt? Rätt som det är när jag skriver så råkar jag pilla på nåt så försvinner sidan o jag vet inte var jag är!!!???
Jaja...kanske lär mej detta innan veckan är slut!

Ska bo här hos Zorro i veckan när familjen är på semester, i morgon börjar det vanliga livet igen, efter semestern...
Hade förstås tänkt skriva en hel del, om "slutspurten" på en underbar semester, det blev två härliga dar i Helsingborg hos lillebror med familj! :)

På hemvägen hamnade tåget i en tromb (!!!) så resan tog nästan 7 timmar istället för 3,5...
Skulle aldrig sagt till Gabby innan att jag alltid haft tur med mina tågresor, inga förseningar eller annat...

Men nu när jag bråkar med denna jäkla leksaken så har har ju Varg Veum hunnit ta slut (ja för jag brukar ju hinna skriva mycke i reklampauserna i vanliga fall...) och det betyder att det är hög tid att Nanna kudden om jag ska orka jobba i morrn...

Får se om vi blir vänner, denna häringa manicken o jag, annars får jag väl skriva när jag är hemma i min lilla lya igen helt enkelt!

Natti natti alla goa vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar