lördag, juni 11, 2011

Bilduppdatering från Helsingborg! :)

Tröttar ju inte ut er med mitt bloggande just nu precis!

Här kommer iaf lite bilder från min underbara helg i Helsingborg!



Nyvaken brorsdotter - så söt!




Lillebror Pär och goa svägerskan Gabby på promenad i Pålsjö skog!




Här är Sanna med också - havet i bakgrunden!




Sanna och jag på strandpromenaden - så mysigt! :)




Pär poserar vid sin fina "lassabil" - så stolt så!;)




Frukost!




Utflykt till Ängelholm - blåsigt, kallt men så mysigt så!!!




Grillkväll!




Pär och Henke Larsson! :)




Pizza-utflykt vid havet i Domsten - så mysigt!




Sanna gungar!




Hon och jag tävlade om vem som kunde hoppa längst!!! :)




Här har "tant Inna" jättekul!!! :)




Sanna vann såklart...;)




Pär och Gabby myser!




Sanna tar ett kvällsdopp!







Pär uppe vid Kärnan - så fint - Jay Smith uppträdde där denna kvällen!




Jag med fina stan i bakgrunden, vill tillbaka dit snart igen!!!

Tack Pär, Gabby och Sanna för en helt underbar Kristi Himmelfärdshelg!
Och tack till Adam som lånade ut sitt rum!!!

2 kommentarer:

  1. tack själv sötaste svägerska det var underbart att träffas och visst hade vi mysigt i våra pratstunder <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni verkar ha haft det och så underbart väder! Skåne från sin allra bästa sida helt klart!

    Och lillebrorsan blir bara mer och mer lik er pappa - det gillar han väl att höra antar jag ?:)

    SvaraRadera