torsdag, juni 16, 2011

Man ska aldrig säga aldrig........



Dumma mej - säjer ofta "jag blir aldrig sjuk" för det brukar jag verkligen inte bli!

Nu har jag förstås sagt det till alla de stackare som går omkring o nyser på jobbet o de som ligger hemma i sina sjuksängar tycker jag så synd om så!!!

Jahaja! Nu idag har jag känt mej hängig hela dan, nyser och anar nåt som smyger på mej...

Vad gör tant Inna då?

Jo, värmer snabbnudlar, tillsätter 5 (!!!) vitlöksklyftor, några räkor för goa smakens skull, äter detta till ett glas rödvin!!!

Nu ska vi se om jag lyckas skrämma bort basiluskerna! Har lyckats på detta vis förr!

Om nu folk går omvägar i morgon för jag stinker vitlök får det va! Bättre ensam och frisk än sjuk!!!

Hmmmmmm.....nudlarna smakade lite tråkigt idag - fast jag valt den sorten med orientalisk smak som det brukar vara lite sting i......upptäckte när jag ätit klart att kryddpåsen låg på bänken oöppnad........

Jaja, vitlöken kom ju med iaf!

Nu ska jag krypa ner med en bok o lite vick under näsan!

Krya på mej!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar