måndag, januari 04, 2010

Årets bästa almanacka...;)







Häromdan fick jag den bästa julklappen man kan få...!


Det är tredje året nu... egentligen byter vi inte klappar..vi är ju många i släkten...
Men på nåt sätt har min lilla familj gjort sej förtjänt av en almanacka med dessa underbara barn!


Ja hmmmm om jag nu blir lite tårögd får ni tro vad ni vill....det kan vara vinet....

Men det kan också vara kärlek...

Och det vet alla mina syskon och syskonbarn som följer mej här i bloggen - hur mycket jag älskar er alla...
Men så vet också just pappan till dessa barn hur mycket tid vi tillbringade tillsammans när han var en liten plutt...
O nu är han EN STOR PLUTT med en underbar familj!!!!

6 kommentarer:

  1. Nu gråter jag igen...
    Älskade lillasyster

    SvaraRadera
  2. så fint..jag vill ha en sån med mitt lilla barnbarn på..det kommer nog:))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder!! Liam gillade dom också :-) Hans polare! Jack är coooool!! Och Linn är väldigt rolig att leka med..för att vara tjej! Kram!!

    SvaraRadera
  4. Hej Inna!
    Jenny satt också o läste din blogg, hon sa att det var för att du druckit 2 glas vin som det kom en tår. Då sa jag: 3 glas!!!
    Men vad ska jag skylla på?
    Jag hann inte skriva så mycket innan, för jag skulle se Rolands med min älskling.
    Men att jag älskar dig sa jag nog.
    Mycket kärlek blir det...
    Kram från Mimmi igen

    SvaraRadera
  5. Åhhh va ni är underbara alla som skriver! Puss på er!

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder och det var inte svårt att räkna ut vems barnen var - något lik sin pappa ju! Foton är så enkelt men ändå så uppskattat.
    Kram

    SvaraRadera