söndag, maj 18, 2014

Tionde syskonträffen!!! :)

Då var det dags igen! Vi har haft vår underbara årliga syskonträff! Kan nästan kopiera texten från de andra för det är lika magiskt varje gång!!!
Fem syskon som älskar varann, retas med varann, skrattar hysteriskt, högt och mycket! Hela tiden bara NJUTER av alltihopa! Maten, vinet, naturen, promenaderna, diskussionerna, minnena, fågelsången, närheten till havet...

Även i år badade Mimmi, Tine o jag fast det var jäkligt kallt!!! Ska erkänna att jag var lite imponerad av systrarna när de bara gick i detta iskalla utan att blinka! Jag var lite mer fundersam och sprang upp o ner ett par gånger innan jag verkligen doppade mej!

Pär hade fixat en stuga i Strandbaden utanför Höganäs, jättemysig!

Lite bilder från en fantastiskt härlig helg!




Tine o jag var först på plats denna gång!!! :)



En mysig kvällspromenad längst med havet :)



Mimmi och lillebror Pär :)



Promenad i mysig "trollskog" vid Vejbystrand



...där Mimmi hittade en "stol" :)



...och jag en liten mysig koja :)



Väldigt fin skog där träden formats av havets vindar!



Lillebror och jag :)



Tine framför sanatoriet där vår älskade lilla mamma tillbringade mycket tid som liten då hon var sjuk



Mimmi fjäskar lite för Ylva, tror hon vill ha en "slabbedask"... ;)



Mimmi o jag tog en härlig cykeltur på fredagskvällen! Vi råkade vara borta i nästan 3 timmar så de andra bidde lite oroliga...



Ylva njuter av solen i vår mysiga trädgård :)



Pär o Ylva njuter - slabbedask i glasen igen! :)



Mmmmm... Skål :)



Tyvärr blev det dags att packa ihop o åka hem även denna gång!

Tack mina underbara syskon för en toppenhelg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar